Saturday, July 23, 2016

Kun sitä vähiten odottaa //SIJOITUSTIEDOT

Hyvää kannattaa aina odottaa! Ja niin tässäkin tapauksessa!! Eli sain noin kuukausi sitten SIJOITUSTIEDOT! Niin kauan kun oon niitä odottanu. Oli siis perjantai aamu, jolloin lähdettiin aikaisin aamulla mökille ja heräsin sitten ennen herätystä. Katsoin heti luonnollisesti puhelimeeni ja siinä se oli: sähköposti host-siskolta! Olin niin helpottunut siinä vaiheessa, kun mulla on nyt vihdoin hostperhe.

Tää mun hostperhe asuu siis pienessä kaupungissa nimeltä Willits, joka sijaitsee luoteis- Californiassa. Kaupunki on siis pieni, noin 5000 hengen paikka. Onneksi melko lähellä on sitten niitä isompia kaupunkeja, kuten esimerkiksi San Francisco n. kolmen tunnin ajomatkan päässä Willitsistä. Siellä perheen äiti ja tytär pyrkivät käymään mahdollisimman usein. Ja perheeseen siis kuuluu isä, äiti ja minua vuoden nuorempi hostsisko. He asuvat 3,5 hehtaarin kokoisella ranchilla, jossa on 3 tai 4 hevosta (en oo ihan varma tosta määrästä), 3 koiraa, 4 kissaa, käärme, 2 vuohta ja kanoja. Niin loistava paikka tällaiselle eläinystävälle!

Koulu jota tuun käymään on Willits Charter School. Se on oikein super pieni koulu verrattuna perus jenkki kouluihin, vaan 137 oppilasta! Koulu on siis tiede- ja taidepainotteinen. Se vaikuttaa näin alkutuntumalta ihan kivalta, vaikka en siitä nyt edelleenkään oikein muuta tiedä.


Perhe tykkää myös matkustella paljon (niin ku mäki!), ja ollaan siis joulukuussa menossa käymään Floridassa! Tää perhe vaikuttaa niin hyvältä mulle. Ja oon muuten tän perheen ensimmäinen vaihtari, joten saa nähdä miten sitten yhdessä selvitään :D

No comments:

Post a Comment