Tuesday, August 9, 2016

Yllätysläksiäiset

Mun maailman parhaimmat vanhemmat, sukulaiset, tutut ja ystävät järjesti mulle pari viikkoa sitten yllätysläksiäiset! Mulla ei ollut minkäänlaista aavistusta illan tapahtumasta ennen kuin kaikki yllättivät mut. 

Kaikista kuvista kiitos Anni Jauhiaiselle

Kävin siis aamupäivällä serkkuni kanssa Myllyssä asioilla. Käytiin myös Irti Maasta- kiipeilypaikassa kiipeilemässä, jonne oli "yllättäen" saapunut myös muutama mun hyvistä ystävistä. Hämmenysten jälkeen selvittiin myös kiipeilyseinistä. Oli kivaa!



Sitten kotiin saavuttua jäin normaaliin tapaan ottamaan kenkiä pois eteiseen, kunnes äiti tuli sitten puhuttelemaan mua valehtelemisesta. Mun vanhemmat oli siis sanonu, että heillä on yhteissynttärit silloin. Kunnes äiti myönsi heidän valehdelleen monta viikkoa siitä, että olisi edes jotkut synttärit. Tämän jälkeen kaikki vieraat tulivat piiloistaan pois yllättäen mut täysin. Tuli siinä pari kyyneltäkin vieritettyä, oli niin onnellinen ja iloinen olo!


Siinä niin illan mittaan vaihdettiin kuulumisia ja syötiin todella hyvää ruokaa! Kiitos vielä kaikille, jotka olivat paikan päällä mahdollistamassa yllätyksen!



Nyt lähtöön on enään 12 tuntia!!!??!?!  Aika on mennyt niin nopeasti. Tällä hetkellä istun meidän yläkerran aulassa mun kavereitten kanssa. Fiilikset on ihan super jännittyneet. Itkettää, kauhistuttaa, jännittää, hymyilyttää, naurattaa, stressaa jne., mutta nää fiilikset (kai) kuuluu tähän. Tavarat on nyt pakattu matkalaukkuihin. Juuri ja juuri kilorajotusten sisäpuolella ollaan. Ikävähän kaikkia ja kaikkea täällä Suomessa tulee, mutta takaisin ollaan tulossa monta kokemusta ja ystävää rikkaampana!



No comments:

Post a Comment