Monday, April 11, 2016

Kevään ensimmäiset estekisat

Eilen 10.4 Alvan tallilla oli 1-tason estekisat. Olin siis kisaamassa tallin hevosella Adalla. Viime syksyn viimeiset kisat olivat menneet sen verran penkin alle, että olin todennut, etten enää kisaa kyseisellä hevosella. No, toisin kävi ja hyvä niin. Nimittäin kisat menivät odotettua paremmin. Hevosella riitti intoa ja vauhtia, ja ratsastaja oli tyytyväinen. 

Olin ennen kisoja päässyt hyppäämään kunnolla vain kerran. Parempi sekin kun ei mitään. Tunnilla löysin taas oikeat vivut, joilla hevonen toimii, joten verkassa niitä ei tarvinnut enää etsiä. Verkassa Adalla oli jo kivasti vauhtia päällä. Hypyt onnistu hyvin, ellei mun omia pikku mokia lasketa ;)

Radalla sitten mentiin ja vauhdilla. Pakko sanoa ettei ennen oo noin hyvin menny 70 cm rata Adalla! Ratsastaja ja hevonen sai kyllä olla ylpeitä ja iloisia. Ada  meni mun jälkeen vielä toisen kerran saman radan. Ja super hienosti meni senkin! Parin viikon päästä on tulossa toiset kisat joihin oon nyt alustavasti menossa Adalla 80cm. Saa nähdä mitä niistä sitten tulee :D Alhaalla vielä pari kuvaa meidän radasta. Kuvat C Anni Jauhiainen.









2 comments:

  1. Mäki haluun hyppäämään D: tuun sit nauramaa teil niihi seuraaviin kisoihin ;)

    ReplyDelete
    Replies
    1. Haha jätä naurut pois ja tuu kuvaaman vaa ;)

      Delete