Monday, April 4, 2016

Minä!

Hyvin pitkältä tuntuvan 25 minuutin jälkeen sain vihdoin aikaseksi alottaa tän tekstin kirjottamisen... Eli oon 16-vuotias tyttö täältä turunseudulta ja oon siis lähössä kesän lopulla elokuussa vaihtoon USA:han! Ootan ihan super innoissani koko tulevaa vuotta ja sen tuomia uusia kokemuksia!

Mutta sitten vähän tietoa itestäni; eli oon siis -99 syntynyt, oon lukiossa 1. vuoden opiskelija, harrastan ratsastusta, partiota, salibandyä ja käyn salilla aina kun aikaa riittää. Mun perheeseen kuuluu mun lisäksi mun äiti, isä, pikkusisko ja meidän kääpiöhamsteri. 

Tuun luultavasti kirjottelemaan tänne blogin puolelle vähän kaikkea, muttta ensisijaisesti noita vaihtari juttuja. Teen varmaankin ihan erillisen postauksen koskien näitä vaihtoasioita.

C Anni Jauhiainen

No comments:

Post a Comment